Què volem.

6 01 2009

MISHIMA – NEIX EL MÓN DINTRE L’ULL

http://www.goear.com/files/sst4/8f9ee416db4105632cbf56f9983870bc.mp3″

Potser ens hauríem de preocupar
si totes les coses que hauríem d’haver resolt
no les hem resolt encara.
Poc a poc se’ns ha anat acumulant la feina
i tot està per fer.
Les promeses, sobretot les que mai ens vam dir,
de tan secretes, de tan callades.
Encara s’han de complir
si és que s’han de complir algun dia.

Que mai hem plantat cara als nostres somnis
Però tampoc als problemes que arrosseguem de fa temps.

Què volem ser.
Què volem dir.
Què volem ser.
Si ho tenim clar.
Com ho hauríem de fer?
Amb qui podríem comptar?
Comptes amb mi? Compto amb tu?

Sí, potser ens hauríem de preocupar.

De fet, jo em preocupo,
i de vegades tinc por.
Però de sobte, com qui no vol la cosa
d’un dia per l’altre me’n oblido.
I a la llarga, què vols que et digui.
Al final de tot, no sé com, ni gràcies a què,
ni per quin estrany mecanisme
Tota aquesta angoixa, tota aquesta por que sento
Em tranquil•litza, no sé com, però em tranquil•litza

Estic tranquil
Tranquil…..

(Això ve a dir que torno a l’activitat blocaire)

Anuncis

Accions

Information

3 responses

6 01 2009
valencianna

Per fi li has tret la pols al bloc!! Espere que els reis hagen vingut ben carregats !

una abraçada

7 01 2009
Quim Amoros

Benvingut de nou, ja era hora Jordi!!!!
Ja tenia ganes que tornessis de nou, amb qui m’havia de picar sinó?
M’encanta fer-te enfadar!!!!
Per cert has deixat una forta petjada al CAP de Llevant, totes les infermeres m’han preguntat qui era aquell tros de tio que xerrava amb mi.
Així que el dia que tornis se’t tiraran al coll.
Això no treu que quant et tingui que fotre canya per les putxinelades de ERC al govern ho faci.

8 01 2009
Jordi Molinera i Poblet

Si Anna… ja li tocava, i mira, aquesta nit m’ha sortit la inspiració i ja tinc mig fet dos escrits!

Quim, de moment hauràs d’esperar una mica, que parlaré de política altafullenca aquesta setmana… i de les infermeres del CAP, cap. Hehe, ja saps, jo cap a Sueca.

Deixa un comentari

