Saül Gordillo a la UPF.

22 04 2008

Bé, fa dies que no actualitzo el bloc: per a que us feu una idea, ahir dilluns vaig llevar-me a Castelló, esmorzar a l’Euromed, a les 11 fer un treball d’econòmia a la UPF, dinar amb l’Hèctor López Bofill posant-lo al dia de la política altafullenca, després amb companys de JERC parlant sobre la situació actual, a les 6 a Colon amb l’Hèctor per a que l’Uriel Bertran ens recollis per anar cap a Reus, que va fer-se una presentació d’Esquerra Independentista juntament amb en Jaume Renyer i en Toni Fullat… però jo vaig anar amb en Jordi Rofes a pendre una cervesa i unes patates, després un soparet tots i finalment a la 1 l’Uriel i l’Hèctor hem deixaven a casa… m’esperava un treball de Ciència Política.

Ah… a veure si puc penjar la foto que acabo de fer a en Saül Gordillo a la presentació del seu llibre a la UPF, acte organitzat per Estudiants en Acció. A veure si em compro un http://www.jordimolinera.cat. Ja veurem…

Anuncis

Accions

Information

4 responses

23 04 2008
sertutxa

i tu a qui recolçes?

25 04 2008
Jordi Molinera i Poblet

jo, a Esquera Independentista: en Renyer a Presidència i l’Uriel a la Secretaria General. ^

26 04 2008
Francesc

ostres tu, surto linkat, no sé si mereixo tant honor donat que el blog no el tinc gaire desenvolupat i només he fet dues entrades.

Crec que aquest fet es mereix una nova entrada per celebrar-ho, no creus?

Salut i República

Francesc Ferré (com tu dius de CiU)

17 06 2008
Ferran Domènech-i-Auquer

Hola Jordi,
avui t’he agregat al facebook.

Aquest en Sertutxa està a tot arreu hahaha. Kaixo Aner! Zer Aralar moduz?

Vinga nois, vagi bé!

Deixa un comentari

