Spuch per Alasà, per coherència.

28 12 2007

Ahir va fer dos anys que vaig entrar a militar a les JERC. En aquesta organització he conegut belles persones i millors amics i amigues, considero que he apres molt de la política i com funciona… però un dels meus maxims valors, la coherència, s’ha vist trait: principalment per ser militant d’un dels partits que han fet President de la Generalitat a un espanyol, però no només això. Hem demostrat que fem qualsevol cosa pel poder, com per exemple, no deixar que la llista més votada sigui la que governi.

Quan Artur Mas va presentar la Casa Gran del Catalanisme, jo hi era: gairebé dos hores en peu van tenir la seva compensació. Des d’aleshores porto tots els dies pensant-hi sobre com la política, a partir del meu partit, Esquerra, a traït els meus ideals sobre la coherència. Per això, i com diria aquell, dic prou. Abans de continuar amb lluites d’idees (i ideals) en el si d’Esquerra en les mil i una convocatories que rebem la militancia (consulta sobre el vot a l’Estatut, Conferència Nacional, Congresos Regionals, Assamblea local…) prefereixo anar a un partit on els dirigents tinguin les idees solides malgrat que la militancia de base no opini gaire.

Dono el pas i em poso al servei, del que faci falta, de’n Joan Spuch, regidor de CiU a Altafulla, d’en Quim Amoros, cap comarcal de CiU i com no, i des de la modestia, d’Artur Mas, proper President de la Generalitat. Té molt a veure l’entorn proper, per una banda, el meu tiet Xavier Farriol, regidor de CiU a Vila-Seca, que parlant el dia de Nadal mentre dinavem va fer-me fer la meva reflexió final, i per l’altra, els amics i amigues que no són d’Esquerra, però que m’han animat molt, massa i tot avegades, demostrant-me que el hooliganisme no arriba enlloc.

Així doncs, els carnets d’Esquerra i les JERC de que tan presumia no fa molt ara, estan per els volts de Sant Antoni entre la natura, mentre que ja he enviat la meva solicitud d’afiliació a CiU. Noves idees que axafen les antigues, jo sóc català (és la meva manera de ser espanyol), però antics companys del País Valencià, ho lamento molt però vosaltres sou espanyols, Duran i Lleida, agradi o no, porta raó: la independència no és el camí, però això no significa que deixe’m de treballar per la nostra terra des de tots els fronts: a Barcelona amb Mas President i a Madrid amb Duran de Ministre.

Comença un nou viatge.

PS: Josep M. Alasà, Montse Casanoves, Hèctor López, Amadeu Saurí, Jaume Pamias, Jordi i Anna Sans… espero que comprengueu el meu pas. Marc Anguera, Núria Gavarro, Jordi Rofes, vosaltres, que us considero els meus pares en política sou dels qui he apres més, malgrat el pas que faig. Antic companys de les JERPV, feu com aquell, i aneu al Bloc. A tots una abraçada.

PS2: Ja aniré remodelant el bloc als canons visuals de CiU.

Accions

Information

12 responses

28 12 2007
Jordi Salvat

Molta sort Jordi! Ja veus que venen temps de canvi. Em sorprèn aquest canvi, però el Mas té tan poder de convicció… A mi m’ha passat una cosa semblant amb el Sirera.

29 12 2007
Ana/Anna

al festivern no volem catalans…stop imperialisme…

(continua essent 28 de desembre xD)

29 12 2007
Francesc Ferré

El 28 de desembre, fum fum fum.
Molt bona aquesta, de les millors

29 12 2007
Jordi

No res doncs, ja vaig intentar convencet que no fessis aquest pas quan vam sortir el congrés regional i al final no ho he pogut evitar, tots els esforços han estat en va, aaiixxx jordi jordi jordi. Espero que no facis fitxatges i vagis agafant a gent d’erc i jerc ara, amb el que ha costat pujar tot això jejeje. Ens veurem a la campanya electoral intercanviant opinions, uns fent propostes regionalistes i d’altres nacionals. Per cert ara hauràs de començar a apendre la lletra de la cançó de Ciu.

Salut!

29 12 2007
Joan Charles

malparit!!! no me recordat que era 28 i m’has fet passar un mal dinar!!!
sort que he parlat amb el rofes i m’ha fet veure el dia que som.

29 12 2007
Erdrag

trobo que si… aquesta broma és força general en tots els de l’esquerra independentista (ja he vist uns quants blocs amb la mateixa conya, i ja cansa, la veritat, tot i que la primera feia gràcia).
Serà que us heu posat d’acord per fer-la? O serà per casualitat? O serà que com que no us hi sentiu còmodes en un partit on decideix la majoria, preferiríeu un partit com CiU, que tan bon punt arribéssiu a dalt, podríeu fer i desfer sense que la militància pogués dir-hi res.
Accepteu els resultats home! I intenteu que se us baixin una mica els fums, q els teniu massa amunt i, per sort, no sou pas el centre de res.

PD: Mira, serà que a mi m’ha afectat diferent el dia dels innocents, i en comptes de fer bromes, m’ha picat per dir coses q potser no hauria de dir, per allò de ser “políticament correcte”.

30 12 2007
quim amoros

um, no sé en quin diari digital vaig llegir també el 28 de desembre que l’Oleguer del Barça s’afiliava al PP.
Bé, Jordi, ja sabem que es una broma, però si t’ho penses bé no es tan mala idea, sobretot quant ERC surti fragmentada en 3 partits. De quin d’ells formaràs part?
Tot arribarà, guarda aquest post, doncs potser si que algun dia serà realitat.
PD. Sàpigues que en tot cas seràs benvingut.

30 12 2007
Gerard O'Castles

Hola Jordi,

ja era hora que possessis coneixement, i entressis en un partit seriós com CiU, on pots pactar amb tothom, deixat estar d’independència, ets massa intel.ligent com per perdre el temps en això, pensa que la vida és un procés de maduració que t’acabarà portant de ERC a CiU i de CiU al PP, són les diferents etapes de l’Home, ja has fet el gamberro i el radical, ja va sent hora que posis seny i te passis A C/DC. Gent com Sánchez Teixidó, Duran i Lleida, Joan Miquel Nadal, Artur Mas sí que estimen el país i per això callen, per no fer-li mal. E lque has de fer és explicar a Espanya el fet diferencial i modernitzar la península, això és el que fa un bon català: modernitzar espanya i justificar-se tot el dia.

Quan te faràs neoliberal, això potser requerirà més temps. és bona noticia que ja siguem dos els que deixem de fer mal a Catalunya, jo també he fet el pas.

I tú militant d’ERC, quan el faràs?

El meu lema:

Posa seny: Fes-te de CiU!!!!

31 12 2007
quim amoros

Hosti Gerard quanta raó tens, gent com el Vendrell, en Puigcercós i en Carod, ens portaran cap a la independència. Els que amb les mans netes i que diuen que som com tu, treballen i s’estimen al país si,. Vosaltres esteu preparant el pas d’ERC al PSOE no? segur Gerard, quin escrit que has fet de bon rotllo no?

31 12 2007
Lídia Pelejà

hahaha
😄
ostra Jordi, tu estàs per tancar!

Una abraçada!

11 01 2008
FRANCESC

Per cert, quins són els cànons visuals de CiU?, és per anar adaptant-me jo també.

14 01 2008
Jordi Molinera i Poblet

Colors taronjes, blaus, una mica de blanc… mirant webs de CiU o el vostre propi material corporatiu de campanya segur que agafes idee per al teu bloc 😉

Deixa un comentari

