Apunts, dels meus.

18 12 2007

Ara hauria d’estar estudiant, però m’he pres un descans aqui a la UPF, i volia aprofitar per escriure alguna cosa al bloc, fa dies que van passant coses que m’agradaria comentar i ho faré a mode de breus.

Per començar, aquest dissabte vaig estrenar-me (anava a posar la forma en que ho diria l’amic Joan Charles, però millor que no… coses de l’horari infantil!) com a Conseller Nacional d’Esquerra al Consell Nacional que va fer-se a Bellpuig. Aixecat a les 7, agafa el TGV fins a Lleida a les 8.15 per 6€ (com diria en Pep, la targeta magica!), un vago per a mi solet (ja podria estar-hi la Maleni per dir-li 4 cosetes) i cap a les 9 a Bellpuig amb en Charles, on ja vaig anar veient cares conegudes: algunes saluden, d’altres no, perquè serà? Votacions amb forces no, dinars per apendre i tornades al Camp per reflexionar.

Segon, tinc pendent de fer dos escrits per a contestar dos blocaires. Per ordre de resposta, el primer a qui contestaré serà a en Victor Albert, on basicament escriuré sobre el fracàs del federalisme a l’Estat espanyol i perquè crec que la nació catalana només l’hi queda la via sobiranista per avançar. La segona persona que vull contestar és al company de partit Carles Herrera. Ell ha posat al seu bloc, i firmat amb el seu nom, el manifest “Ja n’hi ha prou”. Jo també crec que ja n’hi ha prou, però crec que no coincidirem gaire en el punt de vista.

I per últim… aquets darrers dies m’estan donant a pensar sobre les coses que poden pasar d’aqui a uns anyets, tan personalment com políticament, i mira, que estic content tu! De pas, i ara si que acabo, una abraçada ben forta a en Manyes i en Magranet… la Ribera, guerrillera!

(la foto, el meu fons de pantalla: enyorant Altafulla!)

Anuncis

Accions

Information

4 responses

18 12 2007
Quim Amorós

Jordi, aquest cop no tinc rés que criticar-te. M’agrada la foto del post i també aquesta vegada m’ ha agradat també el post, així que felicitats pel post i espero que ben aviat puguem coincidir en moltes més coses, voldrà dir que els nostres partits han estat capaços de superar els personalismes per posar-se plegats a treballar de debò per aconseguir la tant desitjada sobirania nacional o el que es el mateix la independència del nostre país.

31 12 2007
daniel

Hola Jordi:
Sóc el Daniel de Alkimia , etornant al món cibernetic.
Nomes una curiositat…, la foto hem recorda a una que li vaig veure al David Elaouita, dissenyador grafic amic del Félix, te res a vore?
Salut i bona entrada d’any

31 12 2007
Jordi Molinera i Poblet

Bones de nou Daniel!

Doncs pot ser, perquè la foto la vaig trobar pel Flickr, ves-hi, i al buscador hi poses “Altafulla”… hi han fotos precioses del poble! Bon any i igualment… i els que criden, ja els arribarà el dia que hauran de callar, és cosa del temps.

😉

6 01 2008
daniel

Hola de nou Jordi.

Si que es, tinc penjades cuatre fotos al captura.org, i al buscar les meues fotos he trobat les d’ell.
Es diu David, bon amic del Felix alonso, que ens va estar donant un cop de mà a ABG durant la campanya. té fotos molt bones.
Si Jordi, i tambe hi ha aquella de ” perro ladrador poco mordedor”, ja voràs, hi han postures que, de compromesses, ja exclueixen els que es belluguen per populisme i demagogia.
Salut i bon any prenyat de bones sensacions.

Deixa un comentari

