Fotos del mobil

16 07 2007

Avui penjaré fotos que tinc al mobil. En faig bastantes i de tan en tan les penjo al bloc sense cap motiu… avui fa mandra parlar de política i faig un recull fotografic, que sinó després alguns diran que tinc el bloc abandonat…

Aquí teniu a en Tel, un dels dos gossos que tinc. Va néixer el dia de la Hispanitat de l’any passat, i clar, com a bons patriotes espanyols que som a casa, el vam adoptar… el pobre Top, l’altre gos de la casa i en època de jubilació (ja té 13 anyets) n’està fart d’ell, no para de molestar-lo i llepar-lo, en fi.

L’Anna descansant una d’aquestes tardes que hem quedat per anar a fer un gelat o un cafè a Can Guasch. Feia temps que no quedàvem tan i tan sovint, i la veritat que m’he alegrat molt. Potser des de que ella ha marxat a Girona a estudiar que no ens veiem més, però ja farem els possibles per quedar, ja sigui per planejar coses d’Esquerra, posar-nos al dia de les nostres vides o per anar a la platja a jugar a cartes.

Recordo que la Diada Nacional de l’any passat, al nostre ajuntament hi onejava la bandera catalana… i la espanyola. Vaig preguntar-li a en Josep Maria el perquè, i va comentar-me que alguns regidors de l’equip de govern volien que també penges del balcó de l’ajuntament la “rojigualda”… per sort les coses han canviat i ara al balco de l’ajuntament, quan són festes, només hi ha la senyera, en aquest cas acompanyada d’una bruixa en motiu de la Nit de bruixes que va celebrar-se.

Aquesta fotografia és la més recent. És del concert dels Obrint Pas a l’Acampada Jove que hem organitzat les JERC aquest cap de setmana a Sant Celoni. Realment val la pena anar-hi, hi ha un ambient de festa i de lluita brutal, i sincerament, si jo fos del bàndol contrari, em preocuparia que 38.000 joves anessin a un festival ludicopolitic independentista i d’esquerres. Jo només hi vaig anar dissabte, a l’arribar a les 8 vaig acreditar-me, vaig anar a sopar amb l’Anna i després a la barra amb els companys del Camp a xerrar i servir… fins que a les 12 de la nit va començar el meu torn de feina, al segon accés a la zona d’acampada, fins les 6 de la matinada.

En fi, tinc més fotos, però tampoc em posaré ara a penjar-les totes… salut!

Anuncis

Accions

Information

11 responses

17 07 2007
Anna

Ostres el Tel s’ha fet monstruosament gran des de l’última vegada que el vaig veure…ostres i pensar que li vaig donar un biberó…ara em devoraria !!!

17 07 2007
Anonymous

Camp…de Tarragona, oi???

17 07 2007
Quim Amorós

Quan parles dels companys del camp, quin camp?
A Barcelona ja saben situar el camp?, suposo que deu ser el camp de Tarragona no?, perquè els del tripartit li dieu les comarques del camp?
No que a les comarques del Ebre li duen comarques del Ebre? O li diuen comarques del riu?.
Son les comarques del camp de Tarragona.

21 07 2007
Quim Amorós

Jordi, esperem que puguis venir també tu al sopar de blocaires.
Tinc ganes de conèixer-te personalment.
Ja saps 25 agost Bar Tòful de Tarragona.

22 07 2007
Jordi

La idea es venir, però encara no se quin horari tindre a la feina el 25 d’agost… però vaja, s’ha d’esperar al 25 d’abril?

També es podria quedar per fer un café de blocaires abans. Ara vinc de pendre un gelat amb en Gerard Castells… i hi han ganes a aquesta trobada ^^.

23 07 2007
Adrià.

Encantat d’haver-te conegut avui a la Pompeu.
Per cert, a quin grup vas? És que no he pensat a preguntar-t’ho…

23 07 2007
Jordi

Vaig al grup 1. M’ha fet gracia que un lector del meu bloc em reconegues per la universitat xD Ens veiem!

Salut!

23 07 2007
Capità Tarragona

Ei Jordi!

Només dir-te que ja que vas mostrar el teu desig de venir a la PRIMERA TROBADA DE BLOCAIRES DE TARRAGONA el proper dia 25 d’Agost al Bar Tòfol, hauries d’enviar un correu electrònic a blocairestgn@gmail.com per tal de tenir-te registrat!

Gracies company!

24 07 2007
Adrià

Anirem al mateix grup doncs, he, he!

25 07 2007
Joarló

Ual·la, Jordi, quina càmera més bona que tens! També te la regala la Renfe? Vatuadell tu.

No sé què posar més.

Salut i república!

PD: Com és que la comprovació de paraules me toqui “cupzk”. CUP-zako… Nano, nano, sospitaré de tu xD

25 07 2007
Jordi

Però si és la camera del mobil! xD

I la RENFE, a part de disgustos, no em regala res!

Respecte els partits, ja saps, només són una eina, i les eines sovint es poden canviar.

Deixa un comentari

