De campanya! (12- Trobades, actes i carrers)

23 05 2007

“Ahir no vas escriure al bloc, no tens excusa!” em deia en Guillermo Alonso (10 de a llista crec) de l’ABG per la Ronda. Bé, excusa, excusa, diria que si que en tinc. Dilluns vaig reunir-me amb el grup de diables per parlar amb ells sobre el grup i les necessitats que tenen, però al final vam acabar parlant d’urbanisme i de les promeses –gairebé- irrealitzables d’alguns partits, com el PSC i la piscina coberta. D’altres van arribar a preguntar-me pel tema de l’IBI i en Manu sobre l’alicatat que tenen els submarins nuclears als seus lavabos…

Al sortir de la reunió vaig sopar i després cap a casa en Pere, a recollir el numero 3 del butlletí d’Esquerra d’Altafulla, l’Altaveu Independentista Altafullenc, per tal de repartir els 500 exemplars al llarg de la nit, fins les 3 vaig estar. Això implica anar per els carrers del poble i poc a poc me’ls vaig aprenent… però ja fa temps que m’hi fixo: tenim carrers amb noms de comarca, de plantes, d’homes importants del poble… remarco, homes, perquè almenys encara no he vist cap carrer amb nom de dona. Més enllà de les antigues escoles Teresa Manero, no he vist res més del poble amb nom d’alguna dona, que segur alguna n’hi ha que s’ho mereix ;-).

Ahir dimarts va ser un dia relaxat. Al mati vaig quedar per esmorzar amb en Cascales, vam estar parlant d’Esquerra d’Altafulla, de coses que podríem fer aprofitant que ell estudia per forestal i l’Anna (la nostra 10 a la llista) va per biòloga i la veritat, van sortit bones idees i jo vaig treure una petita conclusió: si als 80 es deia que Barcelona donava l’esquena al mar, Altafulla fa anys que li dona l’esquena al Gaia. Més coses a mirar de solucionar…

Per la tarda va tocar reunió d’Esquerra d’Altafulla per preparar l’acte d’avui que fem a les 8 a la Violeta: que dirà més o menys cadascú, que s’ha de portar i tot això. Dijous segurament estarem per Brises del Mar i divendres teníem pensat un acte, però per ètica política i respecte a la intel·ligència de la gent poble no el farem en període electoral, doncs de festes se’n poden fer al llarg de la legislatura, i no dic res més…

A la foto, el Carrer Mossèn Miquel Amorós amb el terra ple de propaganda d’IDEAL… així serà la seva política mediambiental?

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

