De campanya! (9 i 10- Contrastos)

19 05 2007
Dos dies força estranys. Ahir a la nit vaig quedar amb l’Anna, la deu de la llista, per anar al Faristol per parlar sobre l’acte d’avui a la biblioteca de les JERC. Vam començar a preparar les nostres exposicions i tot això, i a mesura que anàvem parlant, d’altres joves del poble van anar seient a la nostra taula. Total, que a les 2 de la matinada vam acabar explicant les nostres propostes a d’altres joves d’Altafulla.

Molts d’ells tenien dues preocupacions: els diners que es gasten els partits i les propostes “ganxo-trampa” que fan alguns partits. Responent a la seva primera preocupació els vaig dir que els pressupost d’Esquerra d’Altafulla per ara no arriba a mil euros, gastats en material per al carrer i tota la pesca i també vaig comentar que mentre uns fan campanya a cop de talonari, d’altres, com jo, la fem a base d’esforç i de diners de la nostra butxaca, que no és que en sobrin precisament.

A la segona preocupació va sortir el tema de la piscina coberta, promesa feta per alguns aquesta campanya… i també fa 4 anys, quan pel que tinc entès Altafulla, per les seves dimensions encara no es pot beneficiar de les ajudes a la Generalitat, cosa que fa gairebé impossible que l’ajuntament pugui assumir el cost de la construcció de la piscina coberta… a no ser que apareguin constructores, però que com tots sabem tenen, els ja famosos, interessos segons.

D’ahir en vaig sortir força content, vaig poder estar parlant amb d’altres joves del poble durant potser dues hores, i sense, com deien ells, “finançar una borratxera a canvi de propostes”, en al·lusió a la “campanya a cop de talonari”. Ahir a la nit les JERC vam fer campanya de la única manera que sabem, a base d’esforç i de saber escoltar als joves que tenen preocupacions, i pel que vaig veure en són moltes: des d’alternatives a l’economia de la totxana fins a com pensem integrar a la nostra societat als nouvinguts.

D’altra banda, avui al mati teníem l’acte de JERC, un fracàs, perquè negar-ho, doncs no ha vingut ningú. Uns diran per la mala hora ( a les 12 ) i d’altres que potser hem fet poca publicitat, no ho se. Almenys em consola saber que la nit abans la vam aprofitar al Faristol i que demà toca reunió amb els grup de diables, que sembla que també tenen molt a dir.

Malgrat tot, la campanya continua.

Accions

Information

Deixa un comentari

