De campanya! (6- Treballar amb il·lusió)

15 05 2007

En aquesta campanya electoral me n’estic adonant que a tota campanya hi ha dos moments: el de fer la feina i el de fer visible aquest esforç. Fins ara, les campanya electorals en les que havia participat només havia d’anar al míting o acte en concret i llestos. Ara bé, a les eleccions municipals o et fas tu les coses o ningú te les farà. Ja ho vaig comprovar quan vam fer l’acte de presentació dels caps de llista d’Esquerra al Baix Gaià.

A Esquerra d’Altafulla ja fa uns mesos que hem agafat una dinàmica treballadora, participativa i d’equip molt engrescadora. Fa uns minuts, l’Hèctor m’enviava el seu text per al proper Altaveu Independentista Altafullenc, per la tarda en Pere ha anat a buscar la publicitat de l’acte de dissabte, la Montse em passava números de telèfon de la gent, en Gerard feia unes pancartes de JERC i ara fa res en Josep Maria m’ha donat els papers dels interventors i apoderats que demà he de donar a en Xavier Folch d’Esquerra de la Torre.

Aquest esperit i empenta que em agafat és el que volem que tingui el nostre ajuntament, que entre tots fem possible un projecte posant-li tota la il·lusió del món sense esperar guanyar diners a canvi. Potser és això el que l’hi fa falta a Altafulla, un equip de persones disposades a treballar per els seus veïns i veïnes, lluny de projectes faraònics i fotogràfics i a prop dels problemes quotidians de la gent.

Llegia ara al bloc d’en Francesc Farré, d’ABG, que Altafulla ja està disfressada, referint-se a les banderoles i cartells dels 8 partits. En Francesc també diu que els partits repartim propaganda pels establiments del poble, prometent el millor per Altafulla. Jo a nivell individual sóc incapaç de prometre el millor pel poble, massa difícil satisfer les necessitats de tota la ciutadania, però el que si que sóc capaç de comprometre’m és a treballar, i aquí si que dono el millor de mi. Aquesta campanya m’està carregant les piles, tan debò tingues més temps a dedicar-li.

Doncs bé, ja tinc acabat aquest article, ja he posat la publicitat de l’acte de dissabte de JERC dins del díptic d’Esquerra d’Altafulla i també he acabat la segona cara on hi va l’Hèctor, del proper butlletí local. Ara ha repartir coses pel poble! Bona nit!

———————————–
[Avui us poso el vídeo electoral d’Esquerra, el darrer crit d'”utilitza’ns” em motiva molt! Com al Catalunya-Brasil quan tot el públic cantava els Segadors!]
Accions

Information

2 responses

15 05 2007
Jordi

Hola!

Sóc el Capi.. si si Jordi Manyes de les JERPV Sueca.. i sempr que puc et vaig seguint al teu bloc.

Si vols agregar-me ací tens la meua adreça: http://jordi-manyes.bloc.cat

Avant jovent!

15 05 2007
Jordi

Ja se qui ets! El que de nou va sortir ahir a la tele cagant-se en tot cristo! xD

Ara t’enllaço!

Deixa un comentari

