De campanya! ( 5-Ajudant a l’enemic)

14 05 2007

Ahir va tocar descans polític. Al migdia vaig anar a dinar amb uns amics a La Pobla, la veritat va relaxar-me, a més feia temps que no quedàvem junts tota aquella colla, doncs cadascun a agafat un caminet diferent i coincidim poc tots a l’hora. Ahir, com deia, d’activitat política poca, vaig mig enllestir el disseny del butlletí d’Esquerra de la Nou de Gaià, que tenen molts bons pronòstics per a les properes eleccions, i vaig tocar un parell de coses de la seva web i ja està… que tocava estudiar ahir.

Avui, quart dia de campanya, diguem que he treballat per l’enemic, no polític, sinó territorial, això si, amb molt bon rotllo: he fet campanya per Esquerra de Torredembarra. Al sortir de classe a les 10, he anat al local d’Esquerra de la Torre que hi ha tocant a la Plaça de les monges i allà hi havia en Xavier Folch (3) i la Carme Miquel (13 diria), em estat parlant una estona, m’han explicat com tenen la campanya, i deu ni do, s’han posat les piles a mala manera, i diria que en gran part és gracies a en Xavier Folch, una persona molt vital, participativa i animada, que estic segur que serà un gran regidor per Torredembarra.

Cap a les 11 en Gerard Ciuró, en Xavier Folch, la Carme Miquel, un home que no recordo el seu nom i jo ens em dirigit cap al CAP de Torredembarra per a saber si els usuaris del centre mèdic estan contents o no amb el servei que s’hi ofereix. I majoritàriament no, queixes per tot, des del pàrquing que no està asfaltat fins als llargs temps d’espera o la manca d’especialització en segons quins tractaments mèdics com petita cirurgia o radiografies.

Jo ara tinc una reunió d’Esquerra d’Altafulla, em de preparar el debat de la radio de dimecres i l’entrevista que li faran a en Josep Maria dijous a Altafulla Radio. D’altra banda les JERC estem preparant dos actes, un el puc dir, l’altre està pendent de confirmar encarà. I el que puc dir és que dissabte que ve, a les 12 del migdia les JERC presentarem les propostes d’Esquerra en oci, cultura i participació a la biblioteca del poble, i al acabar, síndria i maduixes per refrescar a tothom!

Accions

Information

One response

14 05 2007
p@blin

ei jordi!!! doncs mira, ho vaig descobrir quan ja havia vingut!! xD de bon gust hauríem quedat home!!! també s’ha de dir que una de la colla té família allà i hi va sovint, i es coneixia el poble, però és que tampoc vaig parar a pensar que podia haver-hi SL. en fi, si baixem a l’estiu (cosa bastant provable) ja us dire algo.

salut!!

Deixa un comentari

