De campanya! (3 – La presentació)

12 05 2007
Avui la gent d’Esquerra d’Altafulla em fet el primer acte de la campanya: la presentació de les persones que anem a la llista. Alguns diran, que tard, no? Potser, però el 4 de març ja vam fer la presentació dels candidats d’Esquerra al Baix Gaià aquí Altafulla, i si hi afegim alguns problemes que em tingut per fer coincidir les 11 persones de la llista, vam creure que avui era un bon dia per presentar-nos.

Al principi jo patia, perquè IDEAL feia un acte a la mateixa hora, amb show inclòs, però per sort unes 70 persones del poble han vingut al nostre. Jo m’havia fet un petit guio (cada membre de la llista ha fet un petit discurs) que al final m’he l’he saltat i he acabat improvisant. En el meu discurset bàsicament he explicat, després de presentar-me, perquè un jove d’esquerres d’Altafulla hauria de votar a Esquerra.

Primer. Perquè com a joves volem dir la nostra i incidir en les coses que passen al nostre poble, mostrant preocupació i implicació al mateix temps, i és Esquerra el partit que més gent jove té a les llistes al mateix temps que és l’únic partit de la vila que compta amb joventuts, les JERC, que jo en sóc el portaveu.

Segon. Tenint una ideologia d’esquerres volem una Altafulla cohesionada, integradora i participativa. No em de permetre que el caciquisme imperi per el nostre poble tal i com succeeix ara en alguns moments, aplicant diferents maneres de mesurar depenent de la persona o col·lectiu que es tracta. Per això des d’Esquerra d’Altafulla volem promoure una participació ciutadana molt activa, doncs democràcia no és només anar a votar un cop cada 4 anys.

I tercer. Com a altafullencs i altafullenques ens mereixem que el nostre ajuntament sigui respectuós amb el medi ambient, que promogui una cultura activa i que no em de permetre que la nostra vila caigui en mans de partits que estan integrats i tenen el suport econòmic d’immobiliàries, constructores i d’altres negocis que generen gran quantitat de diners a canvi de destruir Altafulla.

He animat a la gent a votar a Esquerra d’Altafulla per dues raons:

– La gent Esquerra d’Altafulla som persones que si ens em implicat en aquest projecte no és per res més que per treballar per Altafulla, sense segons interessos com d’altres, en preferència a les llistes amb gent de diner.

– Votar Esquerra a Altafulla no és només donar la confiança a un projecte local, també nacional: al votar Esquerra al nostre poble també donem suport a d’altres candidatures d’Esquerra d’arreu dels Països Catalans, des de Sueca fins a Binissalem.

Doncs bé, més o menys he fet un discurs així. Agraeixo molt a la gent que ha vingut a l’acte del nostre partit, i bé, crec que ara és l’hora d’en Josep Maria Alasà, d’aquí 4 anys ja veurem… que ell ja em presenta com l’”hereu”. Com diu l’Anna: “Mama por”.

——–
( Demà miraré de posar una foto, que passaré per casa del nostre fotògraf oficial a recollir-les! Moltes gracies Jordi!)
Accions

Information

Deixa un comentari

