5 pometes té el pomer…

11 01 2007

El periodista torrenc Jordi Salvat em posa deures: he de fer una meme, que tracta a dir 5 coses meves personals, 5 confessions. No se ben bé que dir, però vaja, a veure que surt:

1- Al llarg de la meva vida he parlat 3 cops amb el President Pujol: el primer jo era més baixet que ell, el segon érem igual d’alts i el tercer jo ja el superava i de molt. La tercera volta que ens varem trobar va ser a Torredembarra, jo estava amb els meus amics a la Plaça de les Monges i portava la samarreta de la Juventus de Tori, que aquella setmana s’enfrontava al Real Madrid a la Copa d’Europa. Pujol, des de l’altra banda de la plaça va girar-se cap a mi i va cridar “Aquell noi!”, de cop tothom que estava al seu voltant va venir cap a mi donant-me copets a l’esquena els convergents del poble i fent fotos els periodistes. Pujol va preguntar-me que perquè portava la samarreta de la Juventus, que si era per fer la punyeta al Madrid. Vaig dir-li que no, que jo era seguidor de la Juve i que a Madrid no se li ha de fer la punyeta, se li ha de fotré canya. Això ara no toca va contestar-me…

2- De petit era un fan d’Itàlia, d’aquí la meva afició cap a la Juventus de Tori. D’adolescent vaig enamorar-me de la URSS i la seva història (gracies a això començo a descobrir el món de la política… i també del MiG-29) i ara, després del meu viatge a Berlín el setembre de l’any passat, sóc un germanòfil declarat, estudiant d’alemany i visitant diari de la pagina web del Die Linke, Linkspartei.

3- Encara avui conservo els meus tresors d’infantesa: els Playmobil (quantes hores he passat amb ells!) i els còmics del gran Ibañez, Mortadelo y Filemon i els seus Superhumor, els devorava… ara m’han vingut ganes de llegir-ne un!

4- Ara farà un anyet i mig va entrar-me la idea d’entrar a algun partit polític. Dubtava entre crear, juntament amb d’altres companys del poble, la secció local de les JERC i participar a Esquerra d’Altafulla o entrar a l’Alternativa Baix Gaià. Al final vaig decidir-me per les JERC, doncs ja coneixia gent i el factor de treball nacional va influir molt. Tot i així, la nit de les properes eleccions municipals penso emular a Joan Saura i cridar “Govern d’esquerres, govern d’esquerres!”. Qui em coneix sap que el meu somni, mínimament realista, per a les properes eleccions, és un govern format per Alternativa i Esquerra. Malgrat que en Fèlix estigui a la Generalitat…

5- El meu grup preferit és U2, m’encanten, sovint quan estic sol a casa, poso el DVD del concert de Chicago, i apa, fot-li el volum alt! A més, vaig poder assistir al concert que van fer l’estiu passat a Barcelona juntament amb en Joan Canyada… però jo no hi havia d’anar. La meva entrada era de l’Arnau Carulla (el noi de la foto de dalt), però li van oferir feina a un restaurant de Torredembarra i va donar-me l’entrada, l’endemà del concert… el van acomiadar. Aprofito per dir que el considero el meu millor amic i espero no perdre’l mai, de la mateixa manera que la millor amiga és l’Anna Sans, ara exiliada-estudiant a la Universitat de Girona, què no ens veiem gaire no vol dir que l’hagi oblidat.

Bé, ja està, 5 cosetes meves, ara toca passar l’encàrrec a 5 personetes més… les altafullenques fotologueres Anna Sans i Joana Martinez, el reusenc Toni Fullat, el barceloní Marc Espasa i el valencià Joan Hornos.

Anuncis

Accions

Information

8 responses

11 01 2007
jenny

kekaaaaaaaaaaaaaaaaaaabron! (entonacio santi millan xD)

tiu mas mantingut am la intriga al cos fins a l’ultima linia eeeh! ia pnsava k mavies fotut l pel am aixo dl deures… ¬¬ gr gr

Pos k sepas k la comunity fotologuera se ta avançat; això d’explicar 5 coses d tu i blablabla ia va rula pels flogs. La llegenda urbana k circulava x la secta fotologuil es k si no formulaves els 5 punts un conill assassí vindria i set cruspiria am patates o sns elles…) xDD

aixi k ia sas!! busca busca pels meu posts i u trobaras!!! ^^

PD/ n sabia lo dl pujol… xD suposu k l 1r cop va se a la inauguracio dl cole n?? jijiji x cert avui he vist al jesus donant classes d gimnastica! (am + barrigon i + canes aixo si…) kins records… :___)

PD/ ke t donguin a tuuuuuuuuu!!!

n t keixaras… bibliacomment!!!

aguuuur butiflé!!!

11 01 2007
jenny

eeeh!!! pk m surt jenny???? :S

JOANAAAAAAAAAAAAAA em dic JOANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

u.u’

11 01 2007
Joana

ala… solucionat!! i d pas publicitu l meu flog!

vale… ia piru! xD

12 01 2007
Lluís

Osti! U2 també és el meu grup favorit! Bé, juntament amb Bad Religion.

Jo també vaig ser al concert del Camp Nou, igual com vaig ser al concert d’anys abans al Palau Sant Jordi, recent tornats els U2 al món del rock’n’roll després d’haver estat fent turisme al de la música electrònica. Jo aleshores tenia 16 anys. Sóc fan d’U2 des dels 12. I ara en tinc 21, i aquest any faré 22. El temps passa però jo segueixo sent igual de freak dels irlandesos aquests ^_^

Per cert: a tots dos concerts vaig ser a dins la zona anellada del voltant de l’escenari, a un tir de pedra dels U2. El preu? Llargues hores de cua en companyia del meu millor amic, igual de freak que jo.

12 01 2007
Joarló

Nazis raus aus dem Netz!

No, no, no som alemany jo. Això sí, t’escrivia un frase en la llengua oficial de Mallorca.

Confès que m’ha agradat molt l’article, sobretot en la part d’en Jordi Pujol xD

Ahir vaig comprovar que en Damià Pons, gran professor meu me guanyava en alçada ¬¬’, hehe.

Jordi, salutacions i sort

12 01 2007
jordi salvat

Veig que has fet els deures,

Saps que jo tb corria per allà el dia que portaves la samarreta de la Juventus i recordo vagament l’episodi. Quan temps fa d’això? Era una campanya electoral? Jo he tingut el privilegi d’entrevistar el Pujol -ja fa un any i mig- i per molt baixet que sigui, imposa. Els de CiU que corrien per allà li tenien un respecte molt gran, everencial. És un paio preparat i molt intel·ligent. I amb un carisme terrible. Haig de confessar que de petit (fins els 12 o 13 anys era pujolista).
Jo el Mundial del 90 anava amb Itàlia i em vaig fer fan d’Schillaci. No va durar massa, però. Vaig passar-me a Holanda i encara em dura. Tot i la retirada de Bergkamp -havia d’haver vingut al Barça-.
U2 m’agrada, però sóc més de Madness (són brutals).
Són algunes confessions més.

Per cert, com veus la crisi de CiU? La cosa està molt moguda

12 01 2007
Antonio

Hei, jo també sóc un fan de Mortadelo y Filemón! Una passada les seues vinyetes d’humor absurd, i què dir dels insults que s’hi veien: algú ha vist escrit “berzotas” enlloc més?

D’altra banda, també m’agraden molt els U2, encara que només sóc coneixedor dels grans clàssics, com ‘Where the streets have no name’, ‘With or without you’, ‘One’ i tantes altres. La meua cançó favorita d’ells és, tanmateix, una ben recent: ‘Beautiful day’… No és qüestió de perdre els dies bons… Això sí, mai ningú com El Último de la Fila!!!

Salut des d’Ibi (el poble al costat d’on està la fàbrica de Playmobil, per cert)

25 01 2007
Anonymous

Jordi,

entenc que siguis de la juve perquè`es probablement l’equip de futbol més gran dels últims 8 anys (amb el permís del Madrid, malauradament). Jo d’adolescent tenia dos equips que no són el Barça: l’Ajax de Van Gaal i el Borussia Dortmund de Muller. Si vas a Torí no diguis que ets de la Juve, allí no té practicament seguidors. De petitet era seguidor de Camerun, però jo també me quedo amb Holanda..

Forza Toro!

Gerard C.

Deixa un comentari

