Avui no sóc un bitxo.

5 01 2007

Ahir estava parlant amb l’Anna (… la de Vilassar de Dalt, he d’especificar amb tanta Anna per aquest món…) sobre aquest bloc i ella va preguntar-me si només escrivia de política. Doncs bé, avui no parlaré de política, sinó de mi.

Ara mateix estic acabant 3 maleïdes assignatures de 2º de Batxillerat ( Matemàtiques, Història de l’art i Filosofia) i les tardes de dimarts i dijous tinc alemany a l’EOI de Tarragona, per allò d’aprofitar el temps. A principis de curs creia que em passaria mig any a Tarragona entre la EOI i la Rut, però la vida dona moltes voltes, i el que havia de ser per sempre, s’apaga ràpid com una espelma al vent. Et trobes sol i tocat un temps, decideixes anar a un sopar a Barcelona per animar-me… i coi, mira si m’animo que acabo coneixent a l’Anna, la de Vilassar de Dalt… i ja fa un mes que prenem cafès i passegem junts pels carrers de Barcelona.

La vida té això, quan menys t’ho esperes et canvia gairebé tot, i per ara, no em queixo. A més, el 22 de desembre vaig començar a treballar als cinemes d’Altafulla, que així em trec uns dinerets per comprar-me una poma blanca molt bona o finançar un viatge a Berlín. Als cines, a part de comprovar el que ja sabia (que els cines del poble són un desastre i qualsevol dia explotaran) he conegut gent com l’Andrea i el Gerard, i la resta de la trepa, persones amb les que parlo molt al llarg de la jornada laboral, jornada que en alguns moments pot arribar a fer-se interminable i avorridíssima… però quan t’avorreixes a uns cines la solució és fàcil: t’agafes unes crispetes (…n’estic menjant a tones aquets dies…) i entres a una sala a vigilar que tot vagi bé, o dit d’altra manera, a mirar la pel·lícula.

Miro cap endavant i penso que vull: acabar el curs i treure’m la selectivitat per estudiar Ciències Politiques a l’UAB el curs vinent, seguir estant igual o més bé amb l’Anna malgrat la distancia (…tren amunt, tren avall…) i no ser regidor als 20 anys però perquè no als 24 (ja ha sortit la política!)? No ho se, potser a alguns l’escrit d’avui us sonarà a propòsits meus per al 2007, no era la intenció, només volia parlar de mi, que de política hi ha un moment que ja cansa.

Vull gaudir de la meva vida i de la gent important per mi que m’envolta. Una abraçada a tothom!

PD1: La foto és de l’estiu passat, a Berlin amb l’Arnau… vull repetir aquest viatge!

PD2: Ja se, l’escrit d’avui és força personal, però són coses que havia de dir. De tan en tan ho he de fer.

Accions

Information

3 responses

5 01 2007
Marta

Me n’alegro de que et vagi bé amb l’Anna! Si és que les noies maresmenques 😛

martetacat

9 01 2007
Anonymous

i no ser regidor als 20 anys però perquè no als 24

trepa, com tots els jerkis

10 01 2007
Jordi

Estimat anonim, oi que no coneixes la realitat d’Altafulla i de la secció local d’Esquerra? Doncs calla.

Però bé, si fos de la CUP, de ben segur que aleshores d’un trepa, seria un jove amb empenta i al servei de la revolució.

I si tan valent ets per titllar-me de trepa, perque no dones la cara valent?

Deixa un comentari

