Que actuï la natura.

26 12 2006

A les 19:47 LibertadDigital se’n fa reso de que la coordinadora dels joves d’Izquierda Unida de Rivas (Madrid), Leire Olmeda, té com a desitjos de Nadal que Fraga es mori. Ràpidament ja han trucat al PP de Rivas i aquestos han dit que Olmeda es una persona “con enormes ganas de destacar” así como de apoyar a “grupos musicales proetarras””. Doncs tot el meu suport cap a na Leire. Jo també vull que la naturalesa passi comptes amb Fraga, de la mateixa manera que fa 4 dies, per causes naturals, Pinochet va traspassar, i no al Manchester United precisament.

Però els gran periodistes de LibertadDigital segueixen investigant sobre la jove comunista madrilenya. En certa manera, l’acusen de voler una feina d’acord els seus estudis (la xiqueta estudia psicologia)… mare meva que has anat a demanar i dir! Però el que deia, que jo també vull la mort, a poder ser a càrrec de la sabia mare naturalesa, de tots aquells que en el seu dia van contribuir al feixisme i a l’opressió del meu poble, el català.

El que passa a l’Estat espanyol només passa a llocs com Xile, i que em perdonin els i les xilenes, no és precisament un país del món desenvolupat com ho pot ser Espanya. A l’Estat espanyol del dia a la nit uns van passar de ser feixistes i cantar el cara al sol a ser demòcrates de tota la vida i començar a entonar l’himne de l’alegria mirant cap al Parlament Europeu.

Així doncs, demano a la naturalesa que faci tot allò que la justícia, ja sigui espanyola o internacional, no va fer en el seu dia: que passi factura a certs personatges que avui en dia encara es pensen ser algú… perquè algú s’imagina que a la alemanya de després de la II Guerra Mundial s’haguessin absolt ministres nazis i més endavant aquets fossin President de partits polítics i de lands alemanys? Oi que no?

“España é asin”

Anuncis

Accions

Information

7 responses

27 12 2006
Anonymous

Jordi, dessitjo pel nou any que els teus pares comencin a morir per una enfermetat dolorossa i els seus últims dies de vida no et reconeguin a tu.

27 12 2006
Erdrag

Jordi…
Jo també desitjo que Fraga hagi de passar comptes, però no pas amb la naturalesa, sinó amb les autoritats judicials d’un suposat estat democràtic (per desitjar que no quedi…).
Espero que jo mai arribi a ser tan rencorós i feixista com per a desitjar la mort de ningú. I, si mai ho faig, siusplau, negueu-me la vostra amistat.

Salut i llibertat !

Gerard.

27 12 2006
Jordi

Estimat anonim, mons pares, a diferencia que Fraga i d’altres personatges del PP no han atentat mai contra la humanitat o s’han saltat drets humans. I si tan valent ets de fer aquest dessitg, digue’m qui ets, no m’agrada parlar amb parets que desconec.

28 12 2006
El cobrador loco

No jodas que te llamas Molinera de apellido. ¿No te da vergüenza? Cambiate el apellido por uno catalán, que pareces un ejpañol de mierda.

28 12 2006
Jordi

Doncs no em fa vergonya dir-me Molinera, al contrari, n’estic orgullos. I els que em coneixen saben que vull que em pronunciïn el cognom en castellà, doncs és un cognom de Segovia i jo no renego dels meus origens, per algo estic a un partit amb una política immigracionista integradora.

28 12 2006
Tondo Rotondo

En tot cas m’arrenglero amb la Leire, sense dubtar-ho. A més deu tenir bon gust per la música la dona…

1 01 2007
Marc Espasa

Jordi, passa d´aquesta gent que només entra a tocar allò que no sona.

Jo al Fraga li desitjo exactament la mateixa sort que van corre la gent que ell tan generosament va “ajudar a morir” tot sent complice en diversos procesos que van acabar en la pena de mort.

I el Fraga quan li toqui morirà al llit d´un hospital luxós rodejat de la seva familía mentre que la gent que ell va enviar a ser executda van morir asfixiats en una cela putrefacte d´una presó i sense haver tingut ni un judici just.

La història posarà a cada un al seu lloc.

Salut Jordi !!!!

Deixa un comentari

