Sense aturador.

17 11 2006

Pensava que després de les eleccions el ritme de “la meva vida política” baixaria, i m’equivocava per variar. Dissabte va tocar-me anar a la presentació al Casal d’Esquerra de Tarragona del llibre d’un altafullenc (un d’aquets nous altafullencs que emigren de la selva i el caos barceloní en busca de calma gaianenca), l’Hèctor Lòpez Bofill, una persona que tenia moltes ganes de conèixer des de que vaig llegir “Catalunya i la realitat”, espero que a partir d’ara puguem coincidir més sovint per Altafulla.

L’endemà, dissabte, va tocar anar a Valls amb en Gerard Castells, en Jordi Rofés, la Núria Gavarró i en Marc Anguera (…cap d’ells és blocaire… ehem…) per començar a encarrilar dos projectes que em motiven molt: la II Calçotada Independentista de les JERC del Camp i l’Escola de Formació de les JERC del Camp que es farà a l’alberg Casa Gran d’Altafulla. Em fa especial il·lusió fer l’Escola de Formació, pel simple motiu de que es celebrarà al meu poble i si tot va com tenim pensat, servirà per donar un impuls a la col·laboració i al treball en equip de les diferents seccions locals d’Esquerra del Baix Gaià.

Com veieu feina sempre n’hi ha, a part dels estudis, també s’han de fer coses per Esquerra d’Altafulla ( i més ara que em estrenat l’AIA, el nostre butlletí local!). A l’horitzo ja hi ha una nova data electoral: el 27 de maig toquen eleccions municipals (i a Corts Valencianes, oi Anna?), i des de les JERC ja estem començant a preparar-les!

Per cert, visca l’Entesa Nacional de Progrés!

Accions

Information

One response

29 11 2006
Xavier Mir

Benvolgut,
com a promotor de la campanya “Jo també vull un estat propi”, a la qual tan amablement et vas adherir en el seu moment, m’agradaria que afegissis el teu bloc a la Xarxa de Blocs Sobiranistes:
http://www.xbs.cat
Moltes gràcies.
Xavier Mir

Deixa un comentari

