Yanguas de nou…

12 07 2006

Avui buscant-me pel Google he trobat que algu va traduir el text, al castellà, que vaig escriure al decembre titulat “De les JERC i amb arrels yangüenses.“, cosa que m’ha fet gracia. He pensat que si algu ha traduit un article meu, serà perquè l’haurà penjat a un web o bloc castellà. Si algu el troba o l’autor de la traducció torna al meu bloc li agrairia que em pases el link, em fa gracia tu!

A més, el mateix article té un comentari d’un Comunero, que em recomana que visiti Yanguas, cosa que m’agradaria i em comenta que segurament a Yanguas hi ha molta gent que es senten castellans i no tan espanyols. N’estic segur, per la familia que tinc per Castella ja se que el sentiment castellanista és bastant fort, però desgraciadament, aquest sentiment castellanista va força lligat al sentiment espanyolista.

També he vist que al web de Yanguas de Eresma m’hi han enllaçat, i fins tot posat una foto meva (cap avall de la plana) a la secció d’emigrants o algo així de Yanguas. L’autor d’aquesta web també m’enllaça a la plana principal, al costat d’un parell de links que parlen sobre els “charnegos”…

Anuncis

Accions

Information

2 responses

17 07 2006
Joarló

Visca els catalans de cama forastera!

26 07 2006
Fray Louis de Lleó

Estimats nois i noies d’Espolla, us fem saber que, efectivament, el català desapareixerà l’1 d’agost. Per això, passeu-vos pel moinestir de fray Louis i admireu la poesia catalana, ara que hi sou a temps. Penseu que després de l’1 d’agost, els catalans haurem de parlar en PURIFONÈS, l’idioma que utilitzava Jean Jacques Rosseu o Enric el Putes, entre d’altres.

http://epistolesafraylouis.blogspot.com/

Deixeu els vostres comentaris i el frare Louis de Lleó es farà un canuto de menta a la vostra salut.

Deixa un comentari

