Diari de Campanya: Dia 3

6 06 2006

No, no he tingut dia 2 de campanya, per dos motius: no tenia res programat i tenia el sopar de fi de curs, sopar en que se’m va atorgar el premi a “Millor cul de La Falange”… amb això podreu suposar que no tinc ni bon cul (estic primet, tu…) i que no sóc de La Falange. Pel simple fet de que no tingues un “Dia 2” de campanya, no penseu que no em va afectar: el “sopar” va allargar-se fins a dos quarts de set del mati, hora en que vaig posar-me a dormir, que no adormir-me, que això ja va portar-me feina. Això va provocar que durant el “Dia 3” de campanya jo anés força cansat…

Doncs així, al llevar-me a les 12 del migdia, ja estava en el meu “Dia 3” de campanya, que bàsicament consistia en assistir a la manifestació que va organitzar la plataforma Diguem No! (on les JERC hi som presents). Cap a les 7 de la tarda vaig quedar amb en Jordi a la plaça de les oques, un cop allà ens vam trobar amb companys de les JERC de Tivissa i de Montblanc, vam anar al Casal Foment a buscar samarretes i xapes pel NO a l’Estatut i després ens varem dirigir a la Plaça del Mercadal, on hi havia la resta de companys de les JERC i membres d’altres organitzacions polítiques, socials i culturals d’arreu del Camp.

Jo diria que en total érem unes 150 persones, i el nostre bloc (format per gent d’Esquerra i les JERC) una trentena. A més, la manifestació anava animada amb una xaranga que no parava de tocar ritmes i mentrestant els de les JERC cridàvem diferents càntics. A l’arribar davant de la seu de CyU, diferents joves (no militants de les JERC) van llençar uns gots plens de pintura roja a la façana de la Caserna dels botiflers de CyU (això ens ha portat problemes a les JERC, mireu el vídeo)i van fer petar una traca com si estiguéssim ja per Sant Joan. He d’aclarir que abans de que succeís això, la gent d’Esquerra va anar al Casal Foment. Acte seguit, la resta de la manifestació va dirigir-se cap a una plaça on hi havia la Caserna dels altres botiflers, els del PSC, on es va llegir un manifest. Així doncs, va donar-se per clos l’acte.

Teòricament jo havia d’anar al concert de la nit en motiu del 15º aniversari del Casal Despertaferro de Reus, però tenia una son que em moria i li vaig vendre la meva entrada a un company de les JERC de Montblanc, varem anar a la seu per pillar cartells, xapes i samarretes i jo i en Joan Blas ens varem dirigir a l’estació de tren per tornar ja a casa, o en el cas d’en Joan, a celebrar l’ascens a Primera Divisió del Nastic. Jo va ser sopar i anar a dormir…

Accions

Information

Deixa un comentari

