Aquestes no són maneres.

1 11 2005

L’altre dia pujava cap a casa amb el cotxe de la meva veïna, i just en l’últim revolt, ens trobem un camió d’una obra aturat al mig del carrer, passat casa l’alcalde. Allà no hi havia cap senyalització, cap operari de la obra per avisar de que n’hi havia per temps, ni tan sols una trista barrera al inici del carrer per tal de que els cotxes no puguin passar.

El cas es que després d’estar uns 5 minutets esperant i tocant el clàxon del cotxe, un operari va sortir a veure qui era que “feia tan escàndol”. La meva veïna, indignada, va començar a discrepar, doncs com ja he dit, ningú, ni els operaris de l’obra ni l’ajuntament, hi havia posat cap senyalització de que un camió hi havia de descarregar material de construcció. Finalment, després d’una bona estona de discutir, la meva veïna va cridar “el capullu de l’alcalde no fot res!”.

No va acabar la meva veïna la seva frase, que ja sortia per la porta de casa seva l’alcalde Fuentes. Jo vaig pensar que com a Alcalde, sortiria a veure que passava, després d’uns deu minuts de tocs de clàxon, crits i queixes davant de casa seva, i així intenta solucionar la situació. Doncs no va ser així, el primer que va fer va ser amenaçar a la meva veïna “Li fotre una denuncia!”, per l’insult es suposa.

A mi, sincerament, em va sobtar la reacció de tot un Alcalde, amb certa trajectòria, la primera reacció que tingues fos la d’amenaçar de denunciar a una dona, que qui sap, potser li va donar el seu vot. A més, algú que té un càrrec polític, a de saber aguantar les critiques, amb això no justifico l’insult de la meva veïna, només dic que un a de saber mossegar-se la llengua i tragar, com es diu sovint. Us imagineu l’alcalde de Barcelona, Joan Clos, sortint al carrer amenaçant de denunciar a tot aquell que l’increpes? De segur que no acabaria mai!

I si tantes ganes de ficar denuncies té l’alcalde, potser que comenci per aquells que violen la Llei de Política Lingüística o que fan malbé el patrimoni històric i arquitectònic d’Altafulla… aquestes si que serien, potser, maneres.
Accions

Information

Deixa un comentari

